Polityka Prywatności

Niniejszy dokument określa warunki korzystania ze sklepu internetowego LILIO dostępnego pod adresem www.lilio.pl.

Właściciel serwisu

  • firma Władysława Gierucka LILIO z siedzibą w 38-400 Krosno, Pużaka 51B, NIP 6841195991 REGON 389731759 , oferuje nabycie towarów umieszczonych w sklepie internetowym www.lilio.pl dla odbiorców detalicznych i hurtowych (B2C i B2B).


Korzystanie z serwisu jest jednoznaczne z akceptacją warunków określonych w niniejszym dokumencie.

Dane osobowe

Warunkiem pełnego korzystania z serwisu - w tym korzystanie z programów lojalnościowych oraz promocji jest rejestracja w systemie poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego prawdziwymi danymi osobowymi.


Użytkownik z chwilą rejestracji wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie informacji o swoich danych osobowych przez LILIO na warunkach określonych w Ustawie o Ochronie Danych Osobowych.

Użytkownik ma możliwość wglądu i zmiany swoich danych osobowych podanych przy rejestracji, zachowując ich prawdziwość.
 

Po rejestracji w systemie użytkownik otrzymuje osobiste konto na portalu, sygnowane loginem - nazwą adresu mailowego i zabezpieczone przed nieupoważnionym dostępem za pomocą hasła, określonego przez Użytkownika przy rejestracji.

Newsletter

Zaprenumerowanie elektronicznego bezpłatnego biuletynu wymaga podania w odpowiednim formularzu swojego adresu e-mail.

Uzyskane w ten sposób dane są dodawane do listy mailingowej biuletynu. Adres e-mail jest niezbędny do tego, aby można było wysłać czytelnikowi biuletyn. Zapisanie do biuletynu nie jest wymaga posiadania konta w serwisie.

Użytkownicy posiadający konto w serwisie mogą również otrzymywać biuletyn oraz maile z informacjami o nowościach i promocjach w serwisie, jeśli przy rejestracji zaznaczą pole "Chcę dostawać informacje o promocjach".

Niezapowiedziane wiadomości

Serwis zastrzega sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości osobom, których dane kontaktowe uzyskane zostały dzięki działalności związanej z Serwisem.

Pod tym określeniem rozumiemy informacje odnoszące się bezpośrednio do Serwisu (np. zmiany, promocje), nie zaś komercyjne listy (np. życzenia, komentarze itp.) oraz informacje.

W formie niezapowiedzianych wiadomości mogą być rozsyłane również kody rabatowe uprawniające do zakupów na preferencyjnych warunkach.

Cookies (Ciasteczka)

Niektóre obszary Serwisu mogą wykorzystywać cookies, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera użytkownika, identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji.

Cookies są nieszkodliwe ani dla komputera, ani dla jego użytkownika oraz jego danych.

Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nieusuwanie ich z dysku.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

  • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb
  • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości
  • utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.

Zgodnie z art. 173 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800) informujemy, że podmiotem zamieszczającym na Państwa urządzeniu końcowym pliki cookies jest operator serwisu/witryny - LILIO 38-400 Krosno, Pużaka 51B. Pliki cookies zamieszczane i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem reklamodawców.

Więcej informacji o cookies (ciasteczkach) można znaleźć tutaj: http://wszystkoociasteczkach.pl/

Partnerzy i inne podmioty

Polityka Prywatności nie dotyczy serwisów i firm, których dane kontaktowe podane są w serwisie LILIO lub w e-mailach.

W przypadku pytań jesteśmy do dyspozycji: prywatnosc@lilio.pl

Prawa autorskie

Copyright  LILIO 20010 - 2024

Zawartość stron w tej domenie oraz nazwa domeny podlegają ochronie prawnej. Dokumenty, artykuły, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące serwisy na tej domenie stanowią własność LILIO lub zostały wykorzystane za zgodą osób uprawnionych.

Kopiowanie i rozpowszechnianie za pomocą jakiejkolwiek metody poligraficznej czy elektronicznej jest zabronione, chyba że zostało to inaczej uzgodnione z LILIO.

Pojedyncze dokumenty publikowane w Serwisie przez LILIO mogą zawierać inne notki o prawach autorskich związane z tymi dokumentami.

Wyłączenie odpowiedzialności

Chociaż dołożono wszelkich starań, by informacje na tej stronie były jak najbardziej prawidłowe, LILIO nie ponosi odpowiedzialności za jej treść. Materiały mogą zawierać nieścisłości i błędy w pisowni.

Postanowienia ogólne

Wszelkie spory natury prawnej rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla miejsca siedziby LILIO.

W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Realizacja zamówień

Zamówienia złożone w serwisie Lilio są realizowane tylko po uzyskaniu potwierdzenia o wpłacie należności za zamówione produkty.

Zamówienia nieopłacone lub niepotwierdzone nie będą realizowane. Przystępujemy do realizacji zlecenia po potwierdzeniu oraz wpływie środków na konto.

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu wpłynięcia należności za zamówienie.

 

Dostawy towaru

Zamówienia są dostarczane przesyłką za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost / DHL na adres wskazany przez Użytkownika.

Odpowiedzialność za przekazanie błędnych danych adresowych, uniemożliwiających prawidłowe dostarczenie przesyłki, spoczywa na zamawiającym. Również zastrzegamy sobie prawo do nieponoszenia odpowiedzialności za błędy przewoźnika i niedostarczenie przesyłki w terminie.

Wydanie  towaru następuje z chwilą powierzenia go przewoźnikowi. Nie odpowiadamy za pracę przewoźnika. W razie otrzymania naruszonej lub zniszczonej przesyłki należy sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki w obecności doręczyciela, inaczej ewentualna reklamacja nie będzie uwzględniona.

Czas realizacji wysyłki, według firmy kurierskiej Inpost / DHL - 2 dni robocze, Poczta Polska - do 5 dni roboczych.

Koszty przesyłki, pobierane zgodnie z cennikiem wysyłki, pokrywa je zamawiający wraz z kwotą za zamówienie. W cenie uwzględnione jest profesjonalne pakowanie przesyłek, znacznie ograniczające uszkodzenia podczas transportu.

Ceny podane w portalu są cenami brutto.

Rozliczenie transakcji

Rozliczenia transakcji odbywają się przez serwis TPAY.

Faktura wystawiana jest na wyraźne życzenie Klienta po wypełnieniu przez niego danych do faktury. Sprzedawca zwolniony podmiotowo z podatku od towarów i usług (art. 113 ust 1 i 9 ustawy o VAT).

Właściciel serwisu zastrzega sobie prawo wstrzymania zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności czasowo lub zupełnie uniemożliwiających realizację zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany.

Reklamacje

Reklamacje produktu należy składać korzystając z formularza kontaktowego dostępnego po w stopce serwisu jako Kontakt.

Podstawą do reklamacji mogą być jedynie wady techniczne, powstałe podczas wykonywania produktu, bądź różnice między treścią zamówienia a otrzymanym towarem.

Reklamacje dotyczące przewoźnika należy składać korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w stopce serwisu jako Kontakt wpisując w temacie Przesyłki w  terminie 7 dni licząc od daty otrzymania zamówienia.

Jeżeli wystąpią jakiekolwiek zniszczenia lub uszkodzenia przesyłki, Klient ma prawo odmówić odbioru towaru po uprzednim spisaniu protokołu szkody, według regulaminu dostawcy. Jedynie w takim przypadku mogą zostać uwzględnione reklamacje, dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Odbiór przesyłki oznacza brak zastrzeżeń dotyczących transportu.

Koszty powstałe w wyniku nieuzasadnionych reklamacji pokrywa Użytkownik.

Zwroty towaru

Masz 30 dni od otrzymania przesyłki na podjęcie decyzji. W tym czasie towar może zostać zwrócony przez podania przyczyny.

Aby otrzymać zwrot pieniędzy należy odesłać towar na adres:

LILIO
38-420 Korczyna
Trębacka 7a


Towar powinien być zapakowany w oryginalnym opakowaniu. Przesyłka powinna zawierać:

  • nr zamówienia
  • dane klienta, adres
  • nr konta na który ma zostać przelana należność.

Towar i opakowanie nie mogą nosić śladów używania. W ramach zwrotu towaru zwracamy koszty towaru wraz z kosztami wysyłki.

Zwrot możesz również zgłosić poprzez dedykowany formularz, który znajdziesz w wiadomości wysłanej ze statusem wysyłki.

Ochrona prywatności

Wszelkie dane umieszczone przez Użytkownika są przetwarzane zgodnie Ustawą o Ochronie Danych Osobowych i prawem polskim, w związku z tym nie są udostępniane żadnym podmiotom zewnętrznym.

Użytkownik ma możliwość wglądu i zmiany swoich danych zarejestrowanych w serwisie.

Używamy cookies