FAQ - częste pytania

Sprawdź najczęściej zadawane pytania.

1. Jaki jest koszt dostawy w Polsce?

Metody i koszty dostawy zależą od danego produktu. Konkretną cenę dostawy można znaleźć w każdym produkcie w zakładce dostawa.

W przypadku zakupu kilku produktu koszt dostawy liczony jest jak dla największego produktu.
 

2. Czy można liczyć na darmową dostawę?

Tak.

Przy zakupie za minimum 200 zł koszt dostawy kurierem Inpost / Paczkomat jest darmowy.
 

3. Czy wysyłają Państwo za granicę?

Niemcy / Anglia / Włochy / Dania / Francja / Holandia / Belgia / Litwa / Szwecja?

Tak, wysyłamy za granicę do w/w krajów.

Jeśli jakiegoś kraju nie ma na liście prosimy napisać do nas na chacie lub wysłać email - sprawdzimy możliwość wysyłki i w razie potrzeby dodamy taką możliwość.
 

4. Czy można zamówić bez wkładania paragonu / faktury?

Tak. Standardowo nigdy nie wkładamy dokumentów zakupu do przesyłek na wypadek gdyby zakup był prezentem.

Dokumenty sprzedażowe wysyłamy w formie elektronicznej na e-mail w pliku PDF.
 

5. Czy można zapłacić przy odbiorze?

Tak, oferujemy płatność przy odbiorze. W formularzu zamówienia należy wybrać odpowiednią metodę dostawy / płatności.
 

6. Czy można zamówić pakowanie na prezent?

Tak. Oferujemy pakowanie produktów w przeźroczysty celofan oraz opcjonalnie białą torbę papierową.
 

7. Dlaczego nie dostałem(am) potwierdzenia zamówienia?

Potwierdzenia wysyłane są automatycznie zaraz po złożeniu zamówienia. Niestety czasami emaile trafiają do spamu. Prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
 

8. Ile trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia podajemy zawsze w szczegółach produktu i zależy on od dostępności produktu.
  • Produkty oznaczone zielonym kwadratem - produkty na magazynie - wysyłane w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

  • Produkty oznaczone pomarańczowym kwadratem - produkty na zamówienie - czas realizacji podany przy produkcie.

  • Produkty z indywidualną personalizacją - grawerem itp. - czas realizacji podawany w produkcie po wybraniu danej opcji.


W przypadku zamówienia kilku produktów czas realizacji podawany jest w formularzu zamówienia dla produktu o najdłuższym czasie realizacji.
 

9. Czy wysyłacie do Paczkomatów?

Tak, wysyłamy, 90% wysyłek to wysyłki do Paczkomatów.
 

10. Jakimi kurierami wysyłacie?

Wysyłamy kurierami Inpost i DHL.
 

11. Czy można zamówić zawieszki ze swoim tekstem?

Tak, możesz zamówić zawieszkę ze swoim tekstem. W sekcji z dodatkami wybierz kształt i podaj tekst zawieszki.