FAQ - częste pytania

Sprawdź najczęściej zadawane pytania.

Na skróty

1. Jaki jest koszt dostawy w Polsce?
Metody i koszty dostawy zależą od danego produktu. Konkretną cenę dostawy można znaleźć w każdym produkcie w zakładce dostawa.

W przypadku zakupu kilku produktu koszt dostawy liczony jest jak dla największego produktu.

2. Czy jest dostępna darmowa dostawa?

Tak.

Przy zakupie za minimum 200 zł koszt dostawy kurierem Inpost / Paczkomat jest darmowy.

3. Czy wysyłacie za granicę?

Niemcy / Anglia / Włochy / Dania / Francja / Holandia / Belgia / Litwa / Szwecja?
Tak, wysyłamy za granicę do w/w krajów.

Jeśli jakiegoś kraju nie ma na liście prosimy napisać do nas na chacie lub wysłać email - sprawdzimy możliwość wysyłki i w razie potrzeby dodamy taką możliwość.

4. Czy można zamówić bez wkładania paragonu / faktury?

Tak. Standardowo nigdy nie wkładamy dokumentów zakupu do przesyłek na wypadek gdyby zakup był prezentem.

Dokumenty sprzedażowe wysyłamy w formie elektronicznej na e-mail w pliku PDF.

5. Czy można zapłacić przy odbiorze?

Tak, oferujemy płatność przy odbiorze. W formularzu zamówienia należy wybrać odpowiednią metodę dostawy / płatności.

6. Czy można zamówić pakowanie na prezent?

Tak. Oferujemy pakowanie produktów w przeźroczysty celofan oraz opcjonalnie białą torbę papierową.

7. Co zrobić gdy nie przyszło potwierdzenie zamówienia?

Potwierdzenia wysyłane są automatycznie zaraz po złożeniu zamówienia. Niestety czasami emaile trafiają do spamu. Prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.

8. Ile trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia podajemy zawsze w szczegółach produktu i zależy on od dostępności produktu.
  • Produkty oznaczone zielonym kwadratem - produkty na magazynie - wysyłane w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

  • Produkty oznaczone pomarańczowym kwadratem - produkty na zamówienie - czas realizacji podany przy produkcie.

  • Produkty z indywidualną personalizacją - grawerem itp. - czas realizacji podawany w produkcie po wybraniu danej opcji.


W przypadku zamówienia kilku produktów czas realizacji podawany jest w formularzu zamówienia dla produktu o najdłuższym czasie realizacji.

9. Czy wysyłacie do Paczkomatów?

Tak, wysyłamy, 90% wysyłek to wysyłki do Paczkomatów.

10. Jakimi kurierami wysyłacie?

Wysyłamy kurierami Inpost .

11. Czy można zamówić zawieszki ze swoim tekstem?

Tak, możesz zamówić zawieszkę ze swoim tekstem. W sekcji z dodatkami wybierz kształt i podaj tekst zawieszki.